Основавайки се на доказателствата
|
Ако ви се намират интересни предмети или просто сте от онези креативни учители, които сами могат да създадат такива, за да се получи интересен урок, то това занимание е за вас!
Използвайте стара чанта и я напълнете с предмети, с които да създадете някакъв образ на притежателя ѝ. За да влезете в роля обяснете, че чантата е открита от полицията, а тя се
нуждае от помощта на вашите ученици, за да разбере по-бързо на кого принадлежи. Дайте време на малките детективи да разгледат предметите един по един внимателно и отблизо. Когато
приключат с това ги попитайте какво могат да кажат за собственика на чантата.
Опитваме се да открием кой е собственикът. Получава се хубава дискусия с различни хипотези и предложения. След като всички доказателства са разнищени нека да напишат
полицейски доклад.
Като разширяване на заниманието може и всяко дете да подготви интересни предмети, свързани със семейството или неговите интереси. Децата не трябва да знаят кой какви предмети е донесъл, а отново разглеждайки ги да преценят на какъв човек принадлежат.
Тази идея я използвах, за да разберем повече за траките, славяните и прабългарите, като за целта подготвих принадлежности, свързани с тях! Успешна работа и с Вашите изследователи!
|
Коментари
Публикуване на коментар