OBJECTS: Reduce, Reuse, Recycle
1 час: Reduce, Reuse, Recycle Warm-up
activity
Представят се думите и тяхното
значение. Правят се табелки с тях и се закачат в стаята. Прочита се пример на
учениците с употребата им. Всеки ученик трябва да прецени коя дума отговаря на
прочетеното и да отидат при нея.
I turn the water off while
brushing my teeth. (Reduce)
I never throw away old
batteries. I find a business that will take them. (Recycle)
I cut up old paper into squares
and make small notepads with them. (Reuse)
I ride my bike to work instead
of driving my car. (Reduce)
I always bring my own mug, or
travel mug, when I go to a coffee shop. (Reduce)
I donate unwanted or old
clothes to charities. (Reuse)
I always turn the lights off
when I leave a room. (Reduce)
I separate cans and plastic
bottles from the garbage. (Recycle)
2
час: Making magazine
bowls
Казва се на учениците, че с това
занимание ще използват и трите дейности. Всеки използва страниците на списания
и има пръчица. Хартията се навива около нея. Накрая пръчицата се изважда, а
навитата хартия се залепва. Тя се навива здраво и се залепва. Това се повтаря,
докато купата не стане достатъчно голяма. При направата ѝ средата се бута
надолу, а новите части се издърпват нагоре. Накрая с четки се нанася лепило от
двете страни на купата.
3 час: Adverbs of frequency interview
Отново се дават примерните изречения с думите. След това се припомнят
наречията -always often
sometimes rarely seldom never Използват
се в дадените изречения за яснота. След това се разделят на двойки. Ще се
интервюират за това колко често преизползват, рециклират и намаляват. Този,
който отговаря използва наречията. Интервюиращият записва отговорите на
съученика си. След това разменят ролите си. Когато са готови представят
резултатите си. Чертае се таблица на дъската и всеки ученик излиза, за да
маркира наречието спрямо отговорите. Когато таблицата е попълнена се прави
обобщения за целия клас, което се записва. Нека да работят в малки групи и
накрая да съобщят най-интересните за тях обобщения. Ако има много ученици,
които не са насторени еко се дават съвети как могат да помагат на природата.
4 час: Free writing activity
Нека всеки от тях да напише кой от въпросите в интервюто му се струва
най-важен и защо.
5 час: Recycle! Persuasive speech or
poster
Прави се списък с идеи, които могат да помогнат за опазването на природата.
Правят постери, свързани с това.
Коментари
Публикуване на коментар