Карти с незавършени изречения

Резултат с изображение за group discussion children
(всяко едно от тях се написва на карта от картон)
1.Когато някой ме игнорира..............................
2.Чувствам се тъжен/а , когато..........................
3.Дразня се,когато..................................................
4.Вбесявам се , когато............................................
5.Можеж да разбереш,че някой те обича.............
6.Последният път,когато се почувствах важен.........
7.Последният път,когато плаках............................
8.Когато някой,когото харесвам ми се усмихне....
9.Нещастните хора..........................................
10.Когато си самотен.....................................
11.Аз съм най-щастлив, когато........................
12.Аз искам...............................
13.Лошо е......................................
14.Чувствам се развълнуван/а , когато......................
15. Аз мразя .........................................
16. Това, от което се страхувам.................................
17.Това,което може да ме накара да се чувстам зле..............
18.Когато се тревожа за нещо.............................
19.Нещата щяха да са по-добре ,ако аз ....................
20.Чувствам,че не мога да се владея,когато.................
21.Аз съм.................................
22. Обикновено не харесвам...............................
23. Аз не съм...........................
24. Любимото ми нещо е .............................
25. Едно нещо , което харесвам в себе си е.......................
Групата сяда в кръг и тестето с карти се поставя в средата.Всеки тегли карта и след като помисли довършва изречението на глас. Условието е да бъде искрен. Ако не е възможно, казва „пас“ и си тегли нова карта.
 Групова дискусия:
Нещо направи ли ви впечатление в другите?
Лесно ли ви беше да довършите изреченията?
Защо понякога казвахте „пас“ ?

Коментари

Популярни публикации от този блог

Поклон, народни будители!

21 ноември - Ден на християнското семейство

Коледно тържество