Основавайки се на доказателствата
Ако ви се намират интересни предмети или просто сте от онези креативни учители, които сами могат да създадат такива, за да се получи интересен урок, то това занимание е за вас!
Използвайте стара чанта и я напълнете с предмети, с които да създадете някакъв образ на притежателя ѝ. За да влезете в роля обяснете, че чантата е открита от полицията, а тя се
нуждае от помощта на вашите ученици, за да разбере по-бързо на кого принадлежи. Дайте време на малките детективи да разгледат предметите един по един внимателно и отблизо. Когато
приключат с това ги попитайте какво могат да кажат за собственика на чантата.
Опитваме се да открием кой е собственикът. Получава се хубава дискусия с различни хипотези и предложения. След като всички доказателства са разнищени нека да напишат
полицейски доклад.
Като разширяване на заниманието може и всяко дете да подготви интересни предмети, свързани със семейството или неговите интереси. Децата не трябва да знаят кой какви предмети е донесъл, а отново разглеждайки ги да преценят на какъв човек принадлежат.
Тази идея я използвах, за да разберем повече за траките, славяните и прабългарите, като за целта подготвих принадлежности, свързани с тях! Успешна работа и с Вашите изследователи!
|
Коментари
Публикуване на коментар