SEA LIFE PART A Fishy Friends
1 час: “I Spy Something”
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjRTDjKjMBxlbqmCz72d8zfXL-Xlyk0_warHsbnd04qdoVDT9SVuKWiem5ly_TVTAI2CQHlCr9ZGIdE1CuNRmiYFedW27yff2Gm07AcZ9Rq1HAxKkAtpaVNnV2kHsnowJcKOHK1DKfd3clG/s320/fish+body+parts-1.jpg)
2 час: Recycled fish sculpture
Учениците трябва да изработят скулптура на риба с очи, уста и хриле. Първо
да направят рисунка на скулптурата, която искат да изработят и обсъдят със
съученик или учител, като обяснят на английски как ще излежда рибата им. Може
да се използват всякакви материали за тяло, детайли и украса.
3 час: Information gap activity
Тук може да се послужи както с изображенията, така и със скулптурите. За
начало се избира една и се иска от учениците да я опишат – размер, форма, цвят,
детайли. Прави се лист с прилагателните в таблица.
Играта започва като картите се
разбъркват и се поставят с лице надолу. Учениците са с лист и цветни моливи
пред тях. Един ученик излиза и тегли карта. Започва да я описва, а останалите
рисуват по описанието. След като са готови сравняват рисунките с картата.
4 час: Exit ticket
Учителят
дава категория на учениците, свързана с описанието на рибите. Те трябва да
кажат по едно прилагателно без да се повтарят.
5 час: Go Fish!
От всяка карта трябва да има по две в тесте. Играят от 3 до 4 ученици.
Всеки започва с две карти. Останалите са с лице надолу. Учениците трябва да
съберат чифт от всяка карта. Това става като задават въпроси на другите,
свързани с рибата, която искат да се сдобият. Ако този, към когото е задал
въпроса има тази карта му я дава, ако не му казва “Go
Fish” и си тегли карта. Когато ученик
събере чифта го поставя на масата. Печели този, който събере най-много чифта.
Коментари
Публикуване на коментар