SEA LIFE PART A Fishy Friends
1 час: “I Spy Something”
Преди да започне играта се представят думите, свързани с частите на тялото
на рибата. Показват им се изображенията, които после се залепват на място,
видимо за всички. Играе се на групи. Избира се една карта и този, който описва
започва с „I spy”
и допълва описанието, използвайки думите. Останалите трябва да познаят коя е
думата. Този, който отгатне описва.
2 час: Recycled fish sculpture
Учениците трябва да изработят скулптура на риба с очи, уста и хриле. Първо
да направят рисунка на скулптурата, която искат да изработят и обсъдят със
съученик или учител, като обяснят на английски как ще излежда рибата им. Може
да се използват всякакви материали за тяло, детайли и украса.
3 час: Information gap activity
Тук може да се послужи както с изображенията, така и със скулптурите. За
начало се избира една и се иска от учениците да я опишат – размер, форма, цвят,
детайли. Прави се лист с прилагателните в таблица.
Играта започва като картите се
разбъркват и се поставят с лице надолу. Учениците са с лист и цветни моливи
пред тях. Един ученик излиза и тегли карта. Започва да я описва, а останалите
рисуват по описанието. След като са готови сравняват рисунките с картата.
4 час: Exit ticket
Учителят
дава категория на учениците, свързана с описанието на рибите. Те трябва да
кажат по едно прилагателно без да се повтарят.
5 час: Go Fish!
От всяка карта трябва да има по две в тесте. Играят от 3 до 4 ученици.
Всеки започва с две карти. Останалите са с лице надолу. Учениците трябва да
съберат чифт от всяка карта. Това става като задават въпроси на другите,
свързани с рибата, която искат да се сдобият. Ако този, към когото е задал
въпроса има тази карта му я дава, ако не му казва “Go
Fish” и си тегли карта. Когато ученик
събере чифта го поставя на масата. Печели този, който събере най-много чифта.
Коментари
Публикуване на коментар