Тренировка с умножение и деление
Част от учениците са позабравили таблицата за умножение и деление. Затова предлагам един интересен и динамичен начин за преговаряне на таблицата.
Учителят пита децата за произведението или частното на две числа и когато някое от тях отговори им се дава задача с физическо упражнение. Например: "Колко е произведението на 4.3?". Отговор: "12!". Тогава трябва да направят толкова клекове, колкото е отговорът на произведението. Може да бъдат подскоци, напади, коремни преси, тичане и други. А при всеки грешен отговор броят на упражнението, което трябва да направят е възможно да се увеличи с едно или колкото прецените.
Какво мислите за комбинирането на математика и физическо възпитание и спорт? Упражняваме както ума, така и тялото. Вие най-често какви междупредметни връзки използвате в уроците си?
Коментари
Публикуване на коментар