IMAGINARY CHARACTERS PART B: Robot Fun


1 час: What would a robot do? Warm-up activity
 Обсъжда се думата робот и учениците се питат дали са чели книги за робот или дали са гледали филми с такива. Показва им се изображение. Разделят се на малки групи. На листчета се пишат действия, изпълнявани от роботи. Всяка група трябва да изиграе написаното. Когато са готови го представят и класът трябва да отгатне действието.
2 час: Constructing the recycled robot
 Всеки ученик избира материалите, с които ще изработи робота си. Могат да се опитват да го направят по различен начин. Нека помислят с какви материали да направят детайлите.
3 час: Storytelling with robots
 Получават карта за героите си. В зависимост от робота, който са направили записват какъв характер има, какви чувства изпитва. Когато са готови се събират и се поставят на видно място заедно с подготвени карти с място или време и със събитие. Учителят взима от всяко по едно, за да демонстрира как могат да започнат структурирането на историята си. Разделят се на малки групи. Всяка тегли от картончетата и започва да мисли историята, използвайки минало време. Когато са готови я прочитат пред класа.
4 час: If I had a real robot… Free writing activity
 Всеки от тях пише кратко съчинение на дадената тема.
5 час: Class robot
 Избира се един ученик, който да е роботът. Завързват му се очите, а другите устно му дават насоки какво да прави. Редуват се.





Коментари

Популярни публикации от този блог

Поклон, народни будители!

21 ноември - Ден на християнското семейство

Коледно тържество