IMAGINARY CHARACTERS PART B: Robot Fun
Обсъжда се думата робот и учениците
се питат дали са чели книги за робот или дали са гледали филми с такива.
Показва им се изображение. Разделят се на малки групи. На листчета се пишат
действия, изпълнявани от роботи. Всяка група трябва да изиграе написаното.
Когато са готови го представят и класът трябва да отгатне действието.
2 час: Constructing the recycled robot
Всеки ученик избира материалите, с които ще изработи робота си. Могат да се
опитват да го направят по различен начин. Нека помислят с какви материали да
направят детайлите.
3 час: Storytelling with robots
Получават карта за героите си. В зависимост от робота, който са направили
записват какъв характер има, какви чувства изпитва. Когато са готови се събират
и се поставят на видно място заедно с подготвени карти с място или време и със
събитие. Учителят взима от всяко по едно, за да демонстрира как могат да
започнат структурирането на историята си. Разделят се на малки групи. Всяка
тегли от картончетата и започва да мисли историята, използвайки минало време.
Когато са готови я прочитат пред класа.
4 час: If I had a real robot… Free writing
activity
Всеки от тях пише кратко съчинение на дадената тема.
5 час: Class robot
Избира се един ученик, който да е роботът. Завързват му се очите, а другите
устно му дават насоки какво да прави. Редуват се.
Коментари
Публикуване на коментар